„Producenci kosmetyków coraz częściej inwestują w działalność rozwojową. Posiadają własne oddziały badawcze, współpracują z zewnętrznymi ośrodkami naukowymi, poszukują nowych cząsteczek. Wszystko po to, by sprostać coraz większym oczekiwaniom klientów i wprowadzić na rynek produkt inny niż wszystkie – wyróżniający się… Niewątpliwie takie cechy posiadają tworzone z użyciem nanotechnologii kosmetyki firmy Nantes Sp. z o.o. – ich innowacyjności opowiada dyrektor generalny firmy – Maciej Oszczęda.” – Tak zaczyna się wywiad opublikowany w piśmie Przemysł kosmetyczny.

 

Przeczytaj cały wywiad

 

Dalszym korzystaniem z witryny, wyrażasz zgodę na wykorzystanie cookies. więcej informacji

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Zamknij